BLOGMASS dzień 4 / Nowości w kosmetyczce - makijaż

grudnia 04, 2021

Hej kochani!

Dziś coś co tygryski lubią najbardziej, czyli makiajżowe zakupy! Mimo, iż moja kosmetyczka dosłownie pęka w szwach, to i tak jakoś nie mogę powstrzymać się przed testowaniem nowości. Pojawia się tyle ciekawych produktów, innowacyjnych rozwiązań czy formuł, że ciężko jest po nie sięgnąć. 

Jak możecie zobaczyć, w ostatnim czasie zaszalałam - ma to też związek z projektem "makijaż jedną marką", który chciałbym reaktywować na moim Instagramie. Teraz już mogę śmiało stwierdzić, że kosmetyków mi do niego nie zabraknie :D

_________________________

 Hey !

Today, something that tigers like the most - make-up shopping! Even though my toiletry bag is literally bursting at the seams, I still can't help but test new products. There are so many interesting products, innovative solutions, or formulas that it's hard to reach for them.

As you can see, I have recently gone crazy - it also has to do with the project "make-up by one brand", which I would like to reactivate on my Instagram. Now I can say with confidence that I will not run out of cosmetics for it :D

Zakupione kosmetyki podzieliłam markami i na pierwszy okień idzie Eveline. Przyznam szczerze, że ostatnio coraz częściej ich produkty zostaja w mojej kosmetyczce na dłużej. I jest to bardzo miłe zaskoczenie. 

Jak możecie zobaczyć na zdjęciu postanowiłam kupić ich gąbeczkę do makiajżu - kształtem przypomina mi tą z Real Techniques, którą bardzo lubie - może chcecie jakieś porównanie? 

Unicorn magic drops - kiedyś miałam podobny produkt z innej firmy i był przyjemny, kupiłam wiem ten na spróbowanie. 

Contour Sensation 3in1 - róż, rozświetlacz i bronzer w jednej palecie - idealne rozwiązanie na wyjazdy 

Czarny liner w pisaku - kupiłam, bo moje linery są już na totalnym wykończeniu

Liquid Comouflage - korektor, jest to odcien 2 w kolejce od najjaśniejszych w żółtej tonacji

_________________________

I divided the purchased cosmetics with brands and Eveline goes to the first window. I honestly admit that recently their products stay in my cosmetic bag for longer. And it is a very pleasant surprise.

As you can see in the picture, I decided to buy their make-up sponge - its shape reminds me of the one from Real Techniques, which I like very much - maybe you want a comparison?

Unicorn magic drops - I used to have a similar product from another company and it was nice, I bought this one to try.

Contour Sensation 3in1 - blush, highlighter and bronzer in one palette - the perfect solution for trips

A black liner in a pen - I bought it because my liners are already completely finished

Liquid Comouflage - equalizer, it is shade 2 in line from the brightest in yellow tones

Dwie polecane przez Was rzeczy z Wibo to pomada do brwi w odcieniu Blonde oraz baza pod cienie.
_________________________

Two of the things you recommend from Wibo are the Blonde eyebrow pomade and the eyeshadow base.

Daaaawno nie miałam nowości z Hean, swego czasu miałam sporo kosmetyków z tej firmy. Jestem ciekawa co się zmieniło i jak mi się będzie pracowało z tymi kosmetykami. 
Kolejna pomada do brwi, tym razem w troszkę chłodniejszej tonacji. 
Podkład Praline Revitalizin Caviar Extract - ten podkład ma wersję matującą, ciężką oraz rewitalizującą, która ma być lekka i nawilżająca. Na tą właśnie się zdecydowałam.
I kolejny korektor do testów Camouflage Concealer 
_________________________

I haven't had any news from Hean for a long time, I used to have a lot of cosmetics from this company. I am curious what has changed and how it will be for me to work with these cosmetics.

Another eyebrow pomade, this time in a slightly cooler tone.

Praline Revitalizin Caviar Extract Foundation - This foundation has a matting, heavy and revitalizing version designed to be light and moisturizing. This is what I decided on.

And another Camouflage Concealer test concealer

Revolution wypuszcza tyle nowych kolekcji, że aż cięzko za nimi nadążyć. Czasem mam wrażenie, że jest ich aż za dużo. Fajnie, że marka się rozwija, ale powiedzenie co za dużo to nie zdrowo, też myślę ma swoją prawdę. Niemniej jednak zdecydowałam się na 3 produkty, które zagościły w mojej kosmetyczce.
Revolution Conceal & Hydrate - jest to podkład kryjący ale z właściwościami nawilżającymi - czy takie połączenie jest możliwe? 
Z tej samej serii korektor Conceal & Correct. A na dokładkę paletka cieni You are the Revolution.
_________________________

Revolution releases so many new collections that it's hard to keep up with them. Sometimes I have the feeling that there are too many of them. It's nice that the brand is growing, but saying too much is not healthy also I think has its truth. Nevertheless, I decided to use 3 products that appeared in my make-up bag.

Revolution Conceal & Hydrate - it is a covering foundation but with moisturizing properties - is such a combination possible?

In the same series Conceal & Correct. And in addition, the You are the Revolution eyeshadow palette.

I na koniec Rimmel, to marka z której zdecydowanie mam swoich ulubieńców. Ponieważ tuszy do rzęs nigdy dość to kolejny w mojej kosmetyczce się pojawił wybrałam Extra 3D Lash. 
Korektor pod oczy to u mnie podstawa, do koszyka trafił Lasting Matte odcień 021.  i na koniec Eyeliner w pisaku, oczywiście w kolorze czarnym. 
_________________________

And finally, Rimmel is a brand from which I definitely have my favorites. Since the mascara is never enough, another one appeared in my cosmetic bag, I chose Extra 3D Lash.

The eye concealer is the basis for me, the Lasting Matte shade 021 was added to the basket and finally the eyeliner in a pen, of course in black.

Jest do zdecydowane zasilenie mojego konta KOSMETYKÓW :D Bo konto w banku jak zawsze pyta WHAAAT? AGAIN? :D no cóż ! Czasem tak właśnie jest, że nie mogę się powstrzymać przed testowaniem nowości. Są to oczywiście nowości dla mnie, bo domyslam się że dla części z Was są to już produkty znane, lubiane lub nie? No własnie, jak to jest u Was? Znacie? Macie? Lubicie? Dajcie koniecznie znać w komentarzu. 
Tymczasem życzę Wam udanej soboty! i zapraszam na Instagram, gdzie na story już wyciągnęłam świąteczne dekoracje! 
BUZIAKI
_________________________

It is definitely to top up my COSMETICS account: D Because the bank account always asks WHAAAT? AGAIN? : D well! Sometimes it is just like that that I can't help but test what's new. These are, of course, new products for me, because I'm guessing that for some of you these are already known, liked or not products? Well, how is it with you? Do you know You have? Do you like Let me know in the comment.

Meanwhile, I wish you a happy Saturday! and invite you to Instagram, where I have already drawn Christmas decorations for the story!

KISSES



You Might Also Like

3 comments

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):*