BLOGMASS dzień 21 / Świąteczne zakup

grudnia 21, 2021

 Hej kochani,

Ostatni weekend był bardzo pracowity. Zabrałam się za porządki w całym domu no i oczywiście dekorowanie. To zdecydowanie najlepsza dla mnie część. Mam na mysli oczywiście strojenie domu. 

Zanim jednak pokażę Wam efekt końcowy, zapraszam na szybki post z zakupami. W ostatnim czasie rozpoczęły się wyprzedaże. Postanowiłam skorzystać z kilku fajnych okazji. 

_______________________

Hey,

Last weekend was very busy. I started cleaning the whole house and, of course, decorating. This is by far the best part for me. I mean home tuning, of course.

Before I show you the final effect, however, I invite you to a quick post with purchases. Sales have recently started. I decided to take advantage of some nice opportunities.

Zacznę od zakupów w Jysk. Przyznam, że całkiem sporo nowych ozdób mają w tym roku w ofercie. 

Na początek duży lampion - nie uwierzycie zapłaciłam za niego raptem 50 zł. Zwykle takie rozmiary kosztują powyżej 100 zł, więc tym bardziej bardzo się ucieszyłam. Ma on 50 cm wysokości.

_______________________

I will start with shopping at Jysk. I admit that quite a lot of new decorations are on offer this year.

At the beginning, a large lantern - you won't believe it, I only paid 50 zlotys for it. Usually, such sizes cost over PLN 100, so I was even happier. It is 50 cm high.

Dalej znalazłam świecznik w kształcie choinki. Chcę go wykorzystać i ozdobić dodatkowo świetełkami. 
_______________________

Then I found a candlestick in the shape of a Christmas tree. I want to use it and decorate it with lights.

Skrzatów i Mikołajów ciąg dalszy! Jak wiecie w zeszłym roku (klik) w Jysk kupiłam całkeim sporo skrzatów świątecznych różnych wielkości. Teraz nie szalałam i dokupiłam dwa małe i jednego Mikołaja. 
_______________________

Dwarfs and Santas - continuation! As you know, last year (click) I bought a lot of Christmas gnomes of various sizes at Jysk. Now I wasn't going crazy and I bought two small ones and one Santa.

 
I na koniec szklana choineczka ze światełkami w środku. 
_______________________

And finally a glass Christmas tree with lights inside.


Kolejnym sklepem będzie Pepco. Jeśli szukacie tanich ozdób to zdecydowanie tam jest duży wybór w niskich cenach. Oczywiście trzeba zwrócić uwagę, bo dużo rzeczy jest poobijanych lub zniszczonych, ale zdecydowanie można znaleźć cuda. 
Między innymi polecam Wam torebki prezentowe. W tym roku są po prostu piękne. Mają dodatek drokatu i ozdobne dzwoneczki. 
_______________________

The next store will be Pepco. If you are looking for cheap ornaments there is definitely a great selection at low prices. Of course you have to pay attention, because a lot of things are battered or damaged, but you can definitely find miracles.
Among other things, I recommend you gift bags. This year they are just beautiful. They have an addition of droches and decorative bells.
Czym byłyby święta bez świątecznego kubka! Wybrałam taki w kształcie choinki z przykrywką. Były także w granatowym kolorze, niestety wszystkie miały jakieś defekty :( więc wybrałam czerwony. 
_______________________
What would Christmas be without a Christmas mug! I chose the one in the shape of a Christmas tree with a lid. They were also navy blue, unfortunately all of them had some defects :( so I chose red.

Hit zakupów z Pepco to poszewki świąteczne i powiem Wam, że żałuje że nie wzięłam więcej - bo kosztowały tylko 10 zł a są po prostu piękne!
_______________________
The shopping goal with Pepco is Christmas pillowcases and I will tell you that I wish I had taken more - because they only cost PLN 10 and they are simply beautiful!
Świątecznie przystrojony dom to dla mnie także pieknie posłane łóżko i piękna świąteczna pościel. Tym razem zdecydowałam się na zamówienie z krainy snów i wybrałam pościel, która skojarzyła mi się z filmem Kevin sam w domu :D
Klasyczna czerwień z białymi małymi nadrukami i napisem Merry Christmas!
_______________________
For me, a house decorated in a festive manner is also a beautifully made bed and beautiful bed linen. This time I decided to order from the land of dreams and chose the bedding that reminded me of the movie Kevin Home Alone: D
Classic red with white small prints and the words Merry Christmas!
Nie może zabraknąć też kilku drobiazgów dla zwierzaków. Piszczące zabawki pluszowe w świąteczne wzory. A na dole możecie zobaczyć grę na inteligencję dla psów. Wybrałam większą wersję z poziomem trudności 3/4. Jest to świetna opcja, żeby zająć psa w ciąu dnia lub na przykład jak wychodzicie z domu. Nasz piesek bardzo lubi takie łamigłówki więc na pewno będzie z tego zadowolony. 
_______________________
There are also a few small items for pets. Squeaking plush toys with festive patterns. And at the bottom you can see the intelligence game for dogs. I chose the larger version with a difficulty level of 3/4. This is a great option to keep your dog busy during the day or, for example, when you leave the house. Our dog likes such puzzles very much, so he will definitely be happy with it.
I to wszystko w dzisiejszym poście. Dajcie koniecznie znać, czy Wy kupujecie co roku jakieś ozdoby, czy raczej wykorzystujecie stały zestaw?
Wyczekujcie posta z dekorowaniem domu !
Buziaki
_______________________
And that's all in today's post. Let me know if you buy any decorations every year, or do you use a fixed set?
Stay tuned for home decorating post!
Kisses


You Might Also Like

4 comments

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):*