Spełniaj swoje marzenia z PrezentMarzeń.com

kwietnia 19, 2019

Witajcie kochani!
Marzenia są po to, by je spełniać – chyba każdy zna to popularne powiedzenie. Nie wiem jak Wy, ale ja jak najbardziej się z nim zgadzam i uważam, że jeżeli jest coś o czym marzymy - zarówno o tych małych rzeczach jak i o tych dużych - to powinniśmy do nich dążyć.
Takim sposobem między innymi 2 lata temu odwiedziłam Paryż, który marzył mi się od baaaaardzo długiego czasu, idąc tym tokiem myślenia na dwudzieste piąte urodziny zrobiłam sobie tatuaż, który też bardzo długo był w mojej głowie, zmieniłam samochód, zmieniłam pracę i mogę szczerze przyznać, że jestem szczęśliwa ze swoim życiem. Oczywiście na mojej liście rzeczy „TO DO” jest jeszcze dużo punktów do zrealizowania i na wszystko przyjdzie czas. 
Myślę, że każdy z Was właśnie taką listę posiada. Są miejsca, dzięki którym część z naszych marzeń możemy spełnić w łatwiejszy i szybszy sposób. Takim miejscem jest między innymi Prezentmarzeń.com 
Jest to strona internetowa, na której znajdziecie ogrom propozycji i atrakcji jakie mogą być marzeniem nie jednego z Was. 
Od spokojniejszych i bardziej stonowanych wydarzeń takich jak między innymi pobyt w SPA, romantyczny wyjazd dla dwojga, masaż czy degustacja wina i kolacja, po bardziej ekstremalne i aktywne prezenty takie jak skok ze spadochronem, skok na bungee, wyjście do parku trampolin czy jazda sportowym samochodem.  Oczywiście tych propozycji na stronie jest znacznie więcej i myślę, że każdy znalazłby coś dla siebie. 
Ja również dostałam możliwość spełnienia swojego małego marzenia, które myślę, że dla kogoś, kto interesujące się makijażem jest genialną sprawą.  Jeśli śledzicie mnie na InstaStory to już wiecie co to jest <obserwuj, żeby być na bieżąco> więc czas trochę więcej o tym napisać tutaj :)
Jestem bardzo podekscytowana, ponieważ dostałam możliwość pojechania do Warszawy do pracowni Lip Lab, aby stworzyć swoją własną pomadkę lub błyszczyk. <znajdź tu>
Będę mogła absolutnie od podstaw zobaczyć w jaki sposób jest produkowany kosmetyk. Uważam, że jest to naprawdę świetna sprawa i jestem bardzo ciekawa jak to wszystko wygląda od kuchni! Jak się projektuje pomadki, w jaki sposób wybiera formułę, jak można skomponować swój własny kolor, smak, zapach!? Dzięki temu voucherowi będę mogła to wszystko zrobić sama i przeżyć to na własnej skórze.
Prezent myślę – genialny. Zwłaszcza, że ja uwielbiam produkty do ust. Teraz będę mogła nie tylko zaprojektować, ale także używać na co dzień. Ponieważ po przejściu przez cały proces stworzoną przez siebie pomadkę lub błyszczyk dostaniemy do domu.
Tak jak wspominałam Wam wyżej na stronie ofert jest bardzo dużo. A jeśli chcielibyście, aby ktoś Wam doradził i pomógł dokonać wyboru to możecie także udać się do punktu stacjonarnego. Sklep ten znajduje się w 19 większych miastach w Polsce. Większość z Was pewnie ma go w swojej okolicy. Ważną informacją jest na pewno fakt, że voucher ważny jest 365 dni. Więc tak naprawdę obok która go dostanie ma caluteńki rok aby do wykorzystać – a to duży plus i też swoboda.
Jak podoba Wam się taka forma prezentów? Myślę, że jest to bardzo fajna sprawa i też duża radość móc spełnić nie tylko swoje a czyjeś marzenie lub być jego częścią. Zachęcam Was do odwiedzenia ich strony internetowej, gdzie znajdziecie wiele pomysłów oraz inspiracji. Wszystko przychodzi do nas w ładnej szacie graficznej, dodatkowo możemy wybrać opcję pakowania w ozdobne pudełeczko.
Ja jestem bardzo zadowolona i już nie mogę doczekać się wyjazdu do Warszawy! Dajcie znać jakie jest Wasze mniejsze i większe marzenie, które chcielibyście zrealizować? Jestem bardzo ciekawa :)
BUZIAKI

You Might Also Like

29 comments

  1. Świetna propozycja na prezent. Czekam na Twoje wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zamówiłam u nich lot szybowcem dla szwagra na 30 urodziny, prezent okazał się trafiony

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł, ja chciałabym skoczyć ze spadochronem.. I na pewno kiedyś to zrobię! 😁

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam dostawac prezenty a juz za kilka dni sa moje urodziny, taki Voucher to swietna sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny sklep! Ale chciałabym coś z niego dostać :D Fajny pomysł miałaś ze swoim prezentem ;)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Zapraszam na wyprzedaż mojej szafy :) Unpredictabble - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna jest ta stronka <3 A stworzenie łasnej pomadki ? Supi pomysł :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny sposób na obdarowanie kogoś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow! Ale baje mieć kosmetyk który sie samemu stworzyło przy użyciu maszyn których nie ma sie w domu to mega doświadczenie. Czekam na relacje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki upominek to fantastyczny sposób sprawienia drugiej osobie radości. Sama również chciałabym otrzymać taki prezent. Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  10. dostałam również tę propozycję, ale niestety nie mogłam z niej skorzystać ale będę czekać na post, w którym opiszesz i pokarzesz tę pomadkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow ale super pomysł nigdy nie byłam.w takim miejscu. Super

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię takie miejsca. Wszystko jest na wyciągnięcie ręki. Chętnie zapoznam się z ich ofertą.

    OdpowiedzUsuń
  13. Otrzymałam niedawno propozycje, aby stworzyć własną szminkę ale niestety nie mogę zrealizować tego w moim mieście, jak będę w Warszawie, to chętnie isę skuszę na taką akcję.

    OdpowiedzUsuń
  14. Stworzenie własnej szminki to coś ekstra! Niestety, ja mam daleko do Wawy, ale czekam na info jak to wszystko wygląda. No i oczywiście na to, jak pokażesz swoją szminkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ekstra pomysł na spełnienie czyiś marzeń jestem za.

    OdpowiedzUsuń
  16. znam tę firmę ale jeszcze z niej nie korzystałam. Taki voucher prezentowy to fajny sposób na niebanalny prezent, chociażby w postaci przeżyć :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. super sprawa z tym prezentem !!! firmę znam

    OdpowiedzUsuń
  18. nie znam, ale z ciekawości zajrzałam :) fajna sprawa .

    OdpowiedzUsuń
  19. fajnie, że spełniłaś swoje marzenie. Też miałam okazję, jednak zrezygnowałam

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi taka forma prezentów bardzo się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Prezent Marzeń oferuje wiele fajny pomysłów na upominki :) Korzystałam już z ich oferty, a możliwość stworzenia własnej szminki kusi mnie bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale świetny pomysł na prezent. Skorzystam z takiego w przyszłości,. Swietnie, że tobie udało się spełnić marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna sprawa. Podoba mi się ich oferta :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Coraz popularniejsze są takie prezenty. Myśle, że lepiej sięgnąc po taki upominek, który obdarowany może sobie sam wybrać i mieć fajne wspomnienie czy przygodę.

    OdpowiedzUsuń
  25. Niektóre propozycje mają naprawdę fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mają świetną ofertę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ale świetny pomysł! muszę zajrzeć i poczytać więcej! dzięki!

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):*