Recenzja! Revers Cosmetics Lumi Strobing - płynny rozświetlacz

kwietnia 16, 2019

Dzień dobry kochani!
Witam Was serdecznie w kolejnym pięknym dniu! Mam nadzieję, że macie tak samo dużo energii jak ja. Przyznać się która z Was lubi błyszczeć? Mam na myśli oczywiście piękny GLOW rozświetlacza? Ja teraz sobie nie wyobrażam mojego makijażu bez tego kroku i myślę, że Wy tak samo. Jak opublikowałam zdjęcie na Instagramie z nowościami od Revers Cosmetics to rozświetlacz w płynie bardzo Was zainteresował.
Dlatego dziś zapraszam Was na recenzję Lumi Strobing. Mam go w odcieniu 02 STARDUST . Za 15ml musimy zapłacić 14,99 zł -> znajdzieciego TU  
Producent zapewnia nas, że rozświetlacz ten ma nadawać skórze intensywny efektowny blask. Idealnie sprawdzi się do konturowania metodą strobingu lub punktowego rozświetlania twarzy. Można go także połączyć z podkładem dla ogólnego efektu rozświetlenia. 
Produkt zamknięty jest w szklane ładne i solidne opakowanie z pipetką. Jest ono smukłe i od razu widzimy po jaki odcień sięgamy. Fajnie, że zakończone jest pipetą, ułatwia ona wydobycie produktu i można bezpośrednio nią nakładać rozświetlacz punktowo na twarz. Jedyne co dodam, że pipeta zbiera dużą ilośc produktu, więc uważajcie, bo szkodaby było go marnować. Konsystencja jest dość zbita, ale przy tym lekka i nie czujemy obciążenia na buzi. Ładnie się go rozprowadza zarówno palcem jak i pędzelkiem, czy gąbeczką. Dla lżejszego efektu proponuję pędzelek.
Możemy go nałożyć zarówno pod produkty pudrowe jak i na wierzch. Proponowałbym jednak nakładać go bezpośrednio na podkład, bo przez zwartą konsystencję, może na trochę pudru zabrać. Ja znalazłam na to sposób i aplikuję go po prostu gąbeczką. 
Jeśli chodzi o kolor i wygląd na twarzy to jestem bardzo zadowolona. Odcień 02 Stardust to idealny szampański kolor. Ładnie wygląda na buzi i jeśli nałożymy go palcem lub gąbeczka to da naprawdę ładną taflę. Ja lubie go także aplikować pędzelkiem, wtedy ten efekt nie jest taki ostry. Ale trzeba mu przyznać, ze zarówno pigment jak i blask jest bardzo ładny.
15 ml to sporo, więc kosmetyk starczy nam też na dłuższy czas.
A Wam jak się podoba? Lubicie rozświetlacze? Może miałyście już ten produkt, dajcie znać co myślicie. Ja mogę go z czystym sumieniem polecić, bo naprawdę dobrze się sprawdza zarówno na co dzień jak i na wieczorne wyjście.
BUZIAKI

You Might Also Like

27 comments

  1. ja kocham rozświetlacze, ten jest bajeczny, przekonałam się już nawet do takich płynnych, ślicznie wygląda na buźce

    OdpowiedzUsuń
  2. O zakochalam sie, idealny blysk jak dla mnie, wyglada przecudnie na Twojej skorze <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ ten rozświetlacz bosko wygląda i jest bliźniaczo podobny do MUR :-) efekt rozświetlenia na najwyższym poziomie

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam identyczny tylko od Makeup Revolution i bardzo go lubię - wydaje się to trochę ściągnięte.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam płynne rozświetlacze :) Ten daje naprawdę cudny efekt na twarzy!

    Pozdrawiam cieplutko, będę zaglądać – obserwuję ❃
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjnie się prezentuje na twarzy. Magiczny efekt. Musze spróbować

    OdpowiedzUsuń
  7. mam je wszystkie, oprócz właśnie tej 2 ehhh szkoda, bo pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam okazji jeszcze używać płynnego rozświetlacza.

    OdpowiedzUsuń
  9. O WOW, ale piękny! Ślicznie wygląda na skórze! Ja jeszcze nie miała rozświetlacza w płynie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie połyskuje w słoneczku! W sam raz na słoneczne dni

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam rozświetlacz z tej serii i uważam, że jest przeobłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wygląda na skórze. Ja bardzo lubię płynne rozświetlacze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz ładnie! Takiego rozświetlacza w płynie jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Efekt jest fantastyczny. Sama rozglądam się za rozświetlaczem w płynie i chyba się na niego skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Na dłoni wygląda dość sztucznie ale na Twojej buzi mnie oczarował:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne prezentuje się ten plyn na twojej twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  17. mam go w zapasach i muszę go wypróbować ma piękny błysk!

    OdpowiedzUsuń
  18. wow ! nie widziałam tego produktu u Revers, świetny efekt. podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  19. Efekt całkiem ładny, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny efekt daje ten rozświetlacz :) U mnie, bez choćby lekkiego glow, makijaż się nie liczy :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, efekt jest oszałamiający. Muszę mieć ten rozświetlacz <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie sie prezentuje ten rozświetlacz i jest w bardzo korzystnej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy nie miałam płynnego rozświetlacza... ciekawe, czy łatwiej go uzywać niż taki w kamieniu...

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):*