Duży projekt denko

sierpnia 18, 2021

Dzień dobry kochani!

Ta krótka przerwa jaką sobie ostatnio zrobiłam od pisania sprawiła, że uzbierało mi się na prawdę bardzo dużo pustych opakowań po kosmetykach. Postanowiłam się wreszcie zmotywować i posegregować te wszystkie pojemniki! 

Nie wiem jak Wy, ale ja lubie projekty denko - raz, że motywują mnie do używania tych wszystkich kosmetyków a dwa, że piszę tutaj zwykle ostateczne podsumowanie tego jak po zużyciu całości dany kosmetyk mi się sprawdził, więc macie także mini recenzje każdego z nich.

Zacznę od mojej ulubionej częsci, czyli włosów! :D

Suchy szampon Batiste - przetetsowałam wiele rodzai i firm suchych szanponów i stwierdzam, że Batiste jest zdecydowanie moim faworytem. Uwielbiam wersję Tropikalną oraz tą którą widzicie na zdjęciu czyli Floral

Odżywka w sprayu Schwarzkopf Gliss Total Repair - tutaj chyba za dużo pisać nie muszę :D to moja absolutnie ulubiona odżywka w sprayu od wielu lat. Testuję nowe ale zawsze do niej wracam

Cameleo Kolagen i Biotyna odżywaka oraz maska - bardzo przyjemna seria, zwłaszcza do osób, które mają puszące się włosy. Odżywka jest lekka, szybka a maska bardziej treściwa.

Kallos COLOR -  powiedziałabym, że jest to dobry produkt, a jak spojzymy na jej cene, to aż chce się napisać, że rewealacja. używam jej przy olejowaniu włosów. 

Fitocosmetics odżywka z niebieską glinką i jonami srebra - kupiłam ją, bo była polecana przez kilka dziewczyn, niestety u mnie sprawdziła się bardzo przeciętnie i nie wrócę do niej.

Garnier Fructis Hair Food PAPAYA szampon i odżywka -  zaczną od szamponu, bardzo fajny, super zapach i dobrze się pieni. I przyznam szczerze, tak jak maski hair food sa moimi ulubionymi, tak odżywka w formie lekkiej jest dla moich włosów niewystarczająca. 

Do ciała, zaskakujaco zużyłam tylko dwa kosmetyki - ale musicie wiedziec, że pod prysznicem stoi kilka żeli pod prysznic, więc używam ich w zależności od nastroju.
Cetaphil EM emulsja micelarna do twarzy i ciała - jeśli macie cerę alerigczną, skłonną do podrażnień, lub szukacie czegoś, co będzie myło ciało ale bedzie bardzo łagodne, bezapachowe i delikatne to jest to super produkt. Ja osobiście jednak lubie jak kosmetyki pachną. 
DOVE go fresh Rebalance, Żel pod prysznic o zapachu śliwki i kwiatu wiśni -  i apopop zapachu żele pod prysznić z Dove mają tak świetne zapachy i tak ogromny wybór, że każdy znajdzie jakiś dla siebie. Skóra jest ładnie nawilżona, umyta i pięknie pachnąca.

Ahhh antypespirantów jak zawsze dużo :D Nic nie poradzę, że lubię się czuć świeżo. 
I tak na prawdę wszystkie poniższe z czystym sumieniem mogę polecić. Ładnie pachną, dobrze chronią i fajnie się utrzymują. 
Ostatnie tygodnie do u mnie zdecydowanie pielęgnacja twarzy, co będzie widać po zużyciach. Ostatnio moje hormony trochę szalały i na twarzy pojawiało mi się sporo brzydkich wyprysków :( dlatego bardzo mocno postawiłam na pielęgancję twarzy aby to unormować. Oczywiście prócz tego suplementacja i dieta i jest znacznie lepiej. 

Delia Cosmetics Botanical Flow Rewitalizujące serum-booster 7 naturalnych olejów - przyjemne serum w postaci olejku, które bardzo fajnie naiwlża twarz
Skin 79 Wate Oil - niestety ten produkt mnie uczulił lub po prostu zapchał ale jak na olejek jest dość lekki w formule
Bandi BOOST Care koncentrat z aktywną witaminą C - bardzo dobry produkt i na pewno do niego wrócę. Witamina C świetnie działa na skórę, była gładsza ale co bardziej zauważalne zdecydowanie bardziej promienna i rozświetlona
Ava PURE Serum -  ładnie nawilżające serum na dzien i na noc, jednak jest to kuracja na 7 dni i zdecydowanie opakowania są za małe, żeby na 7 dni starczyć

Jeśli chodzi o nawilżanie twarzy to tutaj zdecydowanie 3 ulunieńców:
Boptaniqe żel-krem matujaco nawilżający - bardzo pozytywne zaskoczenie całą serią Aloe Vera. Tanie kosmetyki z natyralnymi składnikami i o przyjemnym  działaniu. Krem dla cery tłustej czy mieszanej bardzo polecam
Cetaphil POR Oil Control -  tak samo krem z Cetaphil przeznaczony stricte do cery tlustej i mieszanej. Jesli potrzebujecie sielniejszego nawilżenia, SPF 30, super pod makijaż
Kiels Ultra Facial Cream - i tutaj mogłabym napisać to samo co przy dwóch powyższych kremach. Przyjemna formuła, deliaktna konsystencja i bardzo przyjemne działanie. Super na codzień i pod makijaż.
Bardzo polubiłam się z wodą różaną jako element tonizacji po umyciu twarzy. 
Make Me Bio woda różana - jedna z lepszych wód różanych jaką miałam ever. 100% wody różane, zapach jakby ktoś zerwał płatki róży. WOW bardzo polecam
Garnier Botanical Rose Mist - kupłam z ciekawości. Jest ok, ale określiłabym go jako zwyklaczka. Zdecydowanie ten pierwszy skradł moje serce
Oczyszczanie twarzy i dwa ulubione produkty:
Ziaja liście manuka -tani i bardzo dobry produkt do peelingowania twarzy, regularnie po niego sięgam
Naturalna glinka zielona -  maseczka z glinki to must have pielegnacji. Tutaj mamy 100% naturalną glinkę, którą wystarczy zmieszać z odrobiną wody i pięknie oczyszcza twarz
Na koniec misz masz :D kolejne opakowanie płatków kosmetycznych z Biedronki
Carex mydło antybakteryjne o super zapachu truskawkowym. Bardzo fajny i szczerze polecam.
Zużyłam dwa zapachy z Oriflame - ten mniejszy w kształcie kryształka jest cięższy i mocniejszy. 
Lost in you jest lżejszy troche bardziej słodki i kwiatowy.
Oriflame balsam do ust - był wporządku ale nie wrócę do niego
Miyo InstaKiss - badzo fajne masełko do ust, serdecznie polecam
I na koniec Sudocem i dwa opakowania kropelek do oczu.Hylo Dual mają fajne opakowanie, przyciska sie dno i wylatuje idealnie jedna kropla. Citogla to kropelki bardzo przyjemnie nawilżające i zdecydowanie moje ulubione jak dotychczas. 

I mamy to :D dobreliśmy do końca tego denka. Jak zawsze czekam na Wasze opinie. Znacie któryś z wyżej pzedstawionych kosmetyków? Jak Wam się sprawdza? Dajcie kosmecznie znać. 

BUZIAKI

You Might Also Like

5 comments

  1. ja też ostatnio zużyłam całą masę antyperspirantów. jeden za drugim. kocham maski kallos i odzywki gliss kur

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zużycia. Znam odżywkę i maskę do włosów Cameleo, świetnie się u mnie sprawdziły. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogromne denko, ale chyba nie miałam nic z niego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham to masełko do ust z Miyo♥ z Garniera z tej serii Food mam produkty z arbuzem i są spoko ;) Bardzo lubię tą emulsję z Cetaphil:)

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):*