Nowości pielęgnacyjne Mario Badescu

czerwca 17, 2021

Dzień dobry kochani!

Nie mogę uwierzyć, że już mamy połowę czerwca! Czas leci bardzo szybko, że już połowa roku za nami.Ale nareszcie możemy się cieszyć piękną, słoneczną i przede wszystkim letnią pogodą. Teraz jeszcze bardziej marzy mi się jakiś urlop :D Jednak przyznam, że ostatnio mam tyle pracy, że jakieś większe wolne, to szykuje się dopiero pod koniec roku.  

Dziś przychodzę do Was z szybkim postem i przedstawieniem dwóch nowości pielęgnacyjncyh marki Mario Badescu. Podczas wyprzedaży w Sephora upolowałam sporo zestawów kosmetycznych, między innymi z tej firmy. Zawiera on w sobie dwa kosmetyki z serii różanej i dzisiejszym post chciałabym im własnie poświęcić.

Nie wiem, czy wiecie ale marka Mario Badescu ta powstała w 1967r i nazwę swoją zawdzięcza oczywiście zalożycielowi. Ich produkty zostały opracowane z wykorzystaniem kojących składników roślinnych, ekstraktów ze świeżych owoców, witamin i innych innowacyjnych, dobroczynnych dla skóry składników. Każdy kosmetyk jest opracowywany z myślą o indywidualnych potrzebach i problemach skóry. 

Jedynm z najbardziej kultowych produktów tej marki jest mgiełka MARIO BADESCU Facial Spray with Aloe, Herbs and Rosewater.
Doskonale sprawdzi się w upały, na wakacjach i w podróży, kiedy potrzebujesz szybkiej pomocy dla zmęczonej, odwodnionej skóry. To mgiełka multifunkcyjna, która z powodzeniem zastąpi tonik. Koktajl ekstraktów z aloesu, róży, gardenii i tymianku sprawia, że cera jest zrewitalizowana, pełna energii i rozświetlona. Natychmiastowe odświeżenie, nawilżenie i wspaniały ziołowy zapach. 

Sok z aloesu od wieków słynie ze zbawiennego działania na skórę. Dzięki bogactwu minerałów, enzymów, aminokwasów i witamin silnie nawilża i koi, łagodzi stany zapalne, ma działanie przeciwbakteryjne i wygładza cerę. Lecznicze właściwości aloesu w mgiełce Mario Badescu wspiera wzmacniający ekstrakt z tymianku.

Dzika róża zawarta w mgiełce Mario Badescu jest eliksirem młodości, który chroni skórę przed szkodliwym działaniem wolnych rodników, ujędrnia ją i wzmacnia, łagodzi obrzęki i cienie pod oczami oraz pielęgnuje cerę naczyniową. W połączeniu z ekstraktem z morskiej rośliny – morszczynu pęcherzykowatego – nawilża, rewitalizuje i poprawia krążenie w skórze, wygładzając zmarszczki i dając efekt liftingu.

Dodatkowe wsparcie dla skóry stanowi wyciąg z gardenii – silny antyoksydant, który nawilża i tonizuje cerę.

Drugi produkt, może mniej rozsławiony ale zbierający również bardzo dobre opinie jest to Mario Badescu Rose Lip Balm. Jest to nic innego jak nawilżająco, regenerujący balsam do ust.

Sformułowany przy użyciu olejku kokosowego, masła shea, olejku ze słodkich migdałów i witaminy E - nasz bogaty balsam do ust wtapia się w skórę i odżywia usta. Skóra ust pozostaje miękka, wygładzona i odżywiona.

Na zestaw ten zdecydowałam się przede wszystkim dlatego, że bardzo dużo dobrego słyszałam i komsetykach tej marki a jeszcze nie miałam okazji sama ich wypróbować. Moja skóra bardzo lubi produkty z ekstraktem różanym, zwłaszcza mgiełki, więc jej jestem najbardziej ciekawa. A jeśli chodzi o usta, to baslamów nigdy dość! Czy tylko ja w każdej torebce znajde coś do nawilżania ust? xD to już chyba lekka obsesja, ale tak właśnie jest.

Niebawem wrócę do Was z recenzją tych maluchów. Dajcie znać, czy już je miałyście? Jak Wam się sprawdziły i co o nich sądzicie.

BUZIAKI

You Might Also Like

5 comments

  1. Ta marka bardzo mnie ciekawi, uwielbiam kosmetyki by z ekstraktem różanym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam nic o marce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super produkt. Mam i bardzo sobie chwalę

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że przetestujesz produkty tej marki bo się od dłuższego czasu zastanawiałam nad zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyki, które bardzo lubię i często stosuję

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):*