Zakupy - nowości do pielęgnacji włosów

czerwca 14, 2021

Dzień dobry kochani!

Zakupy to coś co tygryski lubią najbardziej a jak dodatkowo są to zakupy kosmetyków do pielęgnacji włosów to ekscytacja na testowanie nowości lub powrót do ulubieńców jest jeszcze większa. Dzisiejsze zakupy to dla mnie głównie nowości i produkty, które od jakiegoś czasu chodziły mi po głowie do przetestowania. Jak wiecie jestem włosomaniaczką i bardzo często sięgam po nowości w tej dziedzinie dlatego bez zbędnych wstępów zapraszam na zakupy!

Zacznę od produktu, który znam bardzo dobrze i wracam do niego regularnie od kilku dobrych lat. Mowa tu oczywiście o odżywce bez spłukiwania w spray od Schwarzkopf, Gliss Hair Repair. Kupiłam moją ulubioną wersję Total Repair oraz na testy polecaną przez Was Oil Nutritive. Jestem ciekawa czy wyprze ona mojego niezastąpionego ulubieńca. 
O marce byObly BIO wspominałam Wam już jakiś czas temu na moim Instagramie. Mam już prawie wszystkie wersje ich produktów i szykuję obszerny post im poświęcony, ostatnio jednak skorzystałam z promocji w Rossmann 2+2 na produkty do włosów i dokupiłam dwie maseczki - bo wiadomo maseczek do włosów nigdy dość. 
Zdecydowałam się na wersję Humektantową oraz Proteinową - która dla jakich wymogów włosów przy nadaje najbardziej? tego dowiecie się niebawem! 
Na tej samej promocji włożyłam także do koszyka Schwarzkopf, Gliss Protewin +. Słyszałam wiele dobrego o tych maskach i ta wydaje się być najbardziej zbliżona do moich potrzeb. 
A czwartym produktem na promce 2+2 jaki wzięłam jest fioletowa odzywka PRO-VOKE Touch od Silver Colour Care Conditioner niwelująca żółte tony z włosów. Co prawda po mojej noworocznej wizycie u fryzjera wróciłam trochę bardziej do naturalnego koloru włosów (ciemny blond), to mam naturalne jaśniejsze refleksy i tego typu odżywki pomagają mi zachować refleksy w dobrej kondycji i naturalnie rozjaśniać włosy. Nie miałam jej jeszcze a do najtańszych nie należy, więc zobaczymy jakie będą efekty! 
Marka Anven - chyba kojarzą ją wszystkie osoby, które interesują się włosingiem. Aż wstyd, że nigdy nie miałam ich w swojej łazience. Od niedawna jest ona dostępna w Rossmann i na moje szczęście była na promocji! Póki co na spróbowanie wzięłam jedną wersję przeznaczoną do mojej wysokiej prowatości włsów i jest to Anwen Proteionowa Orchidea
A na koniec rzecz, nad którą się zastanawiałam już od dłużeszgo czasu. Mam w swojej szufladzie w sumie tylko 2 opasji, których używam głównie podczas wieczornej pielęgnacji aby przytrzymać włosy dalej od twarzy a nie musieć ich spinać w całości. Widziałam tą opaskę wiele razy w socialmediach i stwierdziłam, że chętnie przetestuję taką opcję. 

Po takich zakupach zawsze się pytam, po co mi tyle tych kosmetyków :D ale z drugiej strony baaardzo lubie testować nowości, jestem włosowym freekiem i sprawia mi to ogromna przyjemność. 

Dajcie koniecznie znać, czy miałyście już kiedyś któryś z produktów przedstawionych wyżej. Jestem bardzo ciekawa. Ja oczywiście zabieram się za testowanie nowości i niebawem możecie spodziewać się recenzji :) 

BUZIAKI

You Might Also Like

4 comments

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):*