Pielęgnacja włosów z OnlyBio Hair Balance

kwietnia 20, 2021

Dzień dobry kochani!

Przyznaję że ostatnie dwa miesiące są dla mnie bardzo pracowite. Czas leci niesamowicie szybko i dzieje się masa zmian. Na szczęście są to zmiany na plus, które w przyszłości jeszcze bardziej zaowocują, dlatego poświęcam im maksimum mój czas. 

Poza tym mówi się, że kto się nie rozwija ten stoi w miejscu i chyba nie ma nic gorszego niż stanie w miejscu. Ale oczywiście pamiętam też i o Was.  Co prawda trochę bardziej aktywna byłam ostatnio na Instagramie ale zapewniam że przez ten czas uzbierało mi się sporo tematów a co najważniejsze sporo nowych produktów! Więc będzie się działo.

A na początek coś co tygryski lubią najbardziej czyli nowości pielęgnacyjne do włosów! Oo tak, włosing nadal siedzi mi w głowie - a może powinnam napisać na głowie :D

Produkty, które przedstawię Wam dzisiaj są już u mnie od jakiegoś czasu - przyznaję bez bicia - czekały na ten dzień :D 

Na pewno te kolorowe opakowania by ONLYBIO hair balace są Wam już dobrze znane, jak pojawiły się w Rossman to co pojechałam na zakupy półki były dosłownie wyczyszczone do zera. Jednak w pierwszym rzucie udało mi się kupić kilka produktów i dzisiaj chciałabym wam je zaprezentować.

Na początek produkty na których najbardziej mi zależało czyli odżywki. Udało mi się kupić wersję proteinową oraz humektantowa.
Dla osób które nie są tak mocno zaznajomione z włosingiem:
Odżywka proteinowa ma zastosowanie dla włosów przyklapnięte tych, matowych i pozbawionych życia.

Zaś odżywka humektantowa stosujemy do suchych, szorstkich, zniszczonych i puszących się włosów.
Bardzo zależało mi aby dostać olej do olejowania włosów i na szczęście była jedna sztuka oleju przeznaczonego do włosów wysokoporowatych. Mamy oczywiście wersję dla nisko i średnio porów, niemniej jednak moje włosy przez lata rozjaśniania są suche łamliwe i mocno zniszczone I właśnie to powoduje że oleje do wysokoporowatych włosów są dla mnie najlepsze.
Znajdziemy w nim 6 olejów: olej lniany, z pestek winogron, czarnuszki, nasion bawełny, pomarańczy i witamina E.
Przy dodatkowej wizycie w Rossmann udało mi się dostać także szampon balansujący. Jestem dedykowany dla osób posiadających podrażnioną i przetłuszczającą się skórę głowy. 
Szampon zawiera Lauryl Glucoside, który jest wyprodukowanym z kokosa, wyjątkowo delikatnym i bezpiecznym środkiem myjącym. Posiada również właściwości łagodzące. Formuła szamponu nie zawiera SLS i SLES.
Ekstrakt z drożdży pomaga uregulować pracę gruczołów łojowych, a olejek canola łagodzi podrażnienia i przesuszenia.
Dla osób lubiących przyjemne zapachy wspomnę że ma on zapach kiwi.
Oczywiście najbardziej zalecane jest używanie tych produktów z seriami. Mają one taką samą kolorystykę więc łatwo będzie wam znaleźć je na półce sklepowej. Z każdej serii możemy znaleźć zarówno szampon i odżywkę, a z dodatkowych produktów są także peelingi do skóry głowy i oleje.

Co warto podkreślić to fakt że produkty te zawierają w sobie dużą ilość naturalnych składników i są przeznaczone dla wegan także nie znajdziemy w nim nic pochodzenia zwierzęcego. Dodatkowo nie są one testowane na zwierzętach a to dla mnie jest niezwykle ważne. Kosmetyki te nie zawierają także SLS oraz ciężkich substancji chemicznych więc są delikatne zarówno dla włosów jak i skóry głowy. A to przy obecnym sposobie pielęgnacji moich włosów czyli metodzie OMO jestem bardzo istotne.

Jestem bardzo ciekawa czy miałyście już okazję używać ich produkty a jeśli tak to które są waszymi ulubionymi. Ja na pewno dokupię inne serię których nie udało mi się dostać za pierwszym razem i dam wam znać jak sprawdziły się na moich włosach.

BUZIAKI

You Might Also Like

7 comments

  1. Od dawna kuszą mnie ich produkty, non stop mi się przewijają na Instagramie najczęściej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie ta seria czeka na moje wypróbowanie. Ostatnio była dobra promocja w Hebe. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuszą mnie bardzo te ich nowe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odżywka humektantowa to coś dla mnie. Jestem ciekawa również tego olejku, ma fajny skład. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiele ich reklam widziałam na Facebooku. Chyba czas przetestować te produkty

    OdpowiedzUsuń
  6. super wpis, chętnie poczytam więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brawo dla tej polskiej marki, która przygotowała kompleksową pielęgnację dla różnych rodzajów włosów, której troszkę brakowało na naszym rynku. Oby produkty okazały się strzałem w dziesiątkę podczas Twojej pielęgnacji włosów metodą OMO :)

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):*